28 Kasım 2016 Pazartesi

YENİ YERLER, YENİ MACERALAR, YENİ TATLAR...



 Güzel sanatlara, bilime, güncel haberlere, gezip görülecek yerler, dünya tatlarına, psikolojiye, kısacası hayata dair her şey.
Herkese merhaba, 
    
     Ben Meltem. Piyano ve keman çalmayı çok seven, yabancı dillere meraklı, sporla ilgilenen ve gezmeyi çok seven bir insanım.
  Hayatımda ilk kez blog yazmaya başlayacağım, daha önce hiç böyle bir deneyimim olmamıştı.  Ancak artık (genellikle)  her hafta sizlerle buluşacağım. Yazılarım " gezi yazısı" niteliğinde olacak. Umarım sizlere gezip gördüğüm mekanları sanki sizler de yanımdaymışsınız gibi hissettirebilirim. Gezip gördüğüm yerlerin tarihi ve özellikle kültürel değeri çok yüksek yerler olmasına dikkat edeceğim. Gezip, görüp, araştırıp, en ince ayrıntısına kadar incelemeyi seven bir insanım. Yazılarımın genel kültür bakımından da çok zengin olmasını istiyorum. Yazılarımı okuyan insanların ufkunun genişlemesini sağlamayı düşünüyorum. Umarım başarabilirim. 

Yazılarımın sizler için eğlendirici ve öğretici olması için elimden geleni yapacağım.


Herkese sevgiler...

2 yorum:

  1. Sevgili Meltem,
    Bu yaşta blog açman, bu kadar güzel cümleler kurman bir harika. İnan bir yazarın kalemin çıkmış gibi duru ve akıcı. Öncelikle seni tebrik etmek istiyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Seni izlemeye devam edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim.

      Sil

L'orientalisme au Musée de Pera

                              La mélodie orientale en Europe  "Orientaliste: Homme qui a beaucoup voyagé."- Gustave Flaube...